پرنسس کیت کیست؟؟
آريا1+5

                                   

 

 

پرنسس کیت، دوشس کمبریج کاترین الیزابت میدلتون; همسر شاهزاده ویلیام دوک کمبریج نوه ی ملکه انگلستان است.

کاترین در 9 ژانویه سال ۱۹۸۲ در شهرستان بارکشایر در انگلستان به دنیا آمد. مادرش مهماندار هواپیما و پدرش برنامه‌ریز پرواز هواپیماها در خطوط هوایی بریتیش ایرویز بود. والدینش در ۲۱ ژوئن ۱۹۸۰ ازدواج کردند. آن دو با هم یک فروشگاه پستی سفارش لوازم تزئینی برای مهمانی برپا کردند و از این راه میلیونر شدند. کاترین یک خواهر و یک برادر دارد. نام خواهرش فیلیپا است که همه او را پیپا صدا می‌کنند، و برادرش جیمز ویلیام است.

کیت پس از اتمام مدرسه به کالج مارلبرو رفت و پس از آن وارد دانشگاه سنت اندروز واقع در شمال بریتانیا شد. او در رشته تاریخ هنر درس می خواند و با نمرات عالی فارغ التحصیل شد. در آنجا با شاهزاده ویلیام که او نیز در ۲۰۰۱ مشغول درس خواندن در آن دانشگاه بود آشنا شد. از آن موقع تا به حال، کاترین در بسیاری از مراسم سطح بالای سلطنتی شرکت کرده‌است. او بخاطر سلیقه خوبش در مُد مورد تحسین قرار گرفت. کاترین در بسیاری از لیست‌های خوش پوشان دنیا قرار گرفته و طبق انتخاب دیلی تلگراف به عنوان متعهدترین نوظهور در لیست ۲۰۰۶ برنده‌ها و بازنده‌ها قرار گرفته. او توسط «تاتلر» در سال ۲۰۰۷ رتبه هشتم در لیست ده تندیس برتر مد انتخاب شد. او همچنین در مجله مردم درسال ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ در لیست خوش پوشان جای گرفت. در ژوئن ۲۰۰۸ وبگاه Style.com کاترین را به عنوان تندیس زیبایی ماه انتخاب کرد. او در جشنواره غرور در لیست خوش پوشان بین المللی قرار گرفت.

در ۲۹ آوریل ۲۰۱۱ کاترین میدلتون با ویلیام ولز دوک کمبریج مراسم ازدواج با شکوهی را جشن گرفتند.

امضا:

انگلستان

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

1 / 5 / 1391برچسب:, :: 20:29 :: نويسنده : سران کشور های 1+5

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آريا1+5 و آدرس 51aria.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

با سپاس فراوان سران کشورهای۱+۵





نويسندگان